Ko nak g kawad ke hape?

Wish list daku.Tak dapat nak rembat kat buntil Sg Wang Plaza ritu..Pasalnye harga adalah hampir dengan 1/2 ribu..Tapi sudah digantikan dengan yang lain..Yang not bad la jugak.Jumpa kat Campbell..

 Tadaa..Ni aku post kat fb boleh lak kawan aku tanye ni kasut raya aku ke?Haha..Tapi ni memang aku pakai g keje dengan baju kurung okeh..Bagaimanakah rupenya aku memakai bersama baju kurungan itu?


Ok tak?So far memang aku suke la ngan boot ni..Lantak ar kan orang nak cakap aku g kawad ke hape..'

Ni contoh pakaian yang sesuai nak gayakan dengan Marten's ni..

Da la dengan keadaan kaki aku yang da cam hape..Tengok kat sini..Lagi pun aku memang cari kasut yang tahan lasak camni..Memandangkan iolss sekarang ni kan pegi keje balik keje menapak kemain jauh..

Comments

  1. salam perkenalan intan dayani dan dah follow ur blog... :=)

    ReplyDelete
  2. I pun kalau pakai baju kurung kadang dengan Doc Mart jugak, lantaklah orang nak cakap apa...yang penting COOL !!! hahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. it's true..hehe..tp kadang tu xtau nk gayakan dgn pakaian cane

      Delete

Post a Comment

Popular Posts