Kaki di panau eh panau dikaki

Biar bener..Gi mana sih panau hinggap di kaki...ehh selekehnye kau ni.panau kat kaki..pakai stokin basah ke ape?


Eh buruknye la kaki..Bengkak cam 9 bulan ngandung lak kan..

Ko tau apsal kaki aku ni jadi camni ghupe die.Ni gara-gara aku pakai foot mask..Konon nak bagi ler kaki selembut tapak tangan ler..Alih-alih camni lak jadinye..

Aku tak tau la pulak kan kalau aku yang tak ikut bebetul instruction kat packaging tu.Ni aku pakai sampai 2 kali.Memula tu gatal pakai sebelum tido.Pastu masa pakai tu die cam rasa panas tau.Da tengah tidokan masa tu.Tak selesa terus aku tanggalkan.Die patutnye kene bagi bende alah tu kene bebetul kat kulit baru la effective.So percubaan pertama tak berhasil.

Selang bape hari lepas tu aku pakai semula.Kali ni pakai mase tengah masak..Kau boleh buat camtu..Kali ni memang dekat 2 jam la aku pakai pastu memang kene kat sume tapak kaki.Dah la bunyi bising sebab die plastik pastu belah dalam cam ada lapisan lembab yang ada chemical tuk bagi kulit mengelupas la.Esok tu je kulit da start mengelupas..

Best gile weh masa tu cabut kulit..Lembut je weh kulit baru tu..Tapi masalahnya tak serentak tau die mengelupas.Dekat sebulan kot baru sume kulit kat tapak kaki ni mengelupas tu pun kene rajin kopek.Dan akhirnya camni la jadinye..Belah atas kaki tu tak kene sangat so kalau nak kopek pun sakit nak mamp..

Sekarang aku gi memane memang pakai kasut je..Malu la weh kang orang tengok muke cun 1/10 alih-alih kaki mak aihh buruk betul..

Kan ada jenis orang yang akan pandang orang dari atas sampai bawah.Sekalinya ada 1 hari tu aku pakai selipar je datang keje hari Sabtu.Boleh pulak die tengak aku camtu pastu tang kaki die tengok lebih pulak..Aku dahhh..Ahh lantak kaki aku bukan kaki kau..





Comments

Popular Posts