ADANI AKIKO SHOP

Agen sah Fame Cosmetics, Melure Perfume dan produk kecantikan Seqy Beauty. Untuk merasai kehebatannya hubungi 018-7746645. Tester disediakan untuk anda sekitar Putrajaya.

Tuesday, July 14, 2015

Padi House - Berbuka puasa ke 23

Jumaat aritu Akiko dah pun setahun ikutkan kalender Islam.
So akak ipar aku nak belanja.
Takde pun aktiviti memotong kek ke ape.
Just makan-makan dekat Padi House Bangunan Galeria Presint 3.


Kitorang sampai memang dah nak masuk waktu maghrib sangat.
Akak ipar aku dah sampai lama dah dengan kawan-kawan dia.
So diorang dah order makan siap-siap.

Birthday girl leka tengok azan

Alolo comotnya anak mama ni.Selamat hari lahir sayang

Aku ngan Nas makan Grilled Chicken with Cafe de Paris- RM17.90
Recommended.
Licin aku makan (mana ada makanan di situ ada aku..ahaha)
Wedges dia sedap bangat

Macadamia Cheese - RM11.90
Sedap tapi agak manis bagi aku.
Ni kira kek birthday Kiko la..hehehe

Takde gambar air aku lupa nak amik.
Air pun sampai lepas aku siap makan.
Air Nas lagi sedih makanan semua dah licin baru sampai.
Terpaksalah minum air mineral je dulu.


Melayan Akiko bersosial dekat sudut untuk kanak-kanak


Sorry takde gambar bil.
Tapi aku tengok bil untuk 7 orang makan RM200++.. 
Ok la tu kan?