ADANI AKIKO SHOP

Agen sah Fame Cosmetics, Melure Perfume dan produk kecantikan Seqy Beauty. Untuk merasai kehebatannya hubungi 018-7746645. Tester disediakan untuk anda sekitar Putrajaya.

Thursday, March 28, 2013

Jantan sejati..

Morning korang...

Baca tajuk cam kontroversi je kan...Hehehe

Sebenarnya rini aku nak cite pasal kucing-kucing Aku yang betina tu ngah menggatal 2 3 hari ni..Agaknya da time mengawan kot..Tapi aku da anta yang jantan 2 ekor tu sunat mandulkan..So ritu mase si Nini ngah bising-bising aku sound.

aku: Bising la nini ni.Dalam rumah ni da takde JANTAN SEJATI kecuali daddy(Nas).Tu pun mama punya..
Nas: Bongok je..
aku: Hahaha

Tapikan kucing betina ni kalau da high tu lagi dasyat eh dari yang jantan...

Nanti aku kenalkan kucing-kucing aku kat entry lain eh..