ADANI AKIKO SHOP

Agen sah Fame Cosmetics, Melure Perfume dan produk kecantikan Seqy Beauty. Untuk merasai kehebatannya hubungi 018-7746645. Tester disediakan untuk anda sekitar Putrajaya.

Thursday, August 1, 2013

Terbaik dari ladang

Baru jap tadi ade x-staff sini datang berjual daging salai same ikan keli salai.Hakak pe lagi lelaju la sambar.Paling kelas datang khas dari Seri Menanti Kuala Pilah ko..Perghh berselera aku berbuka petang ni karang.Terlekat-lekat lagi bau salai tu kat tangan ni ha..

 Daging ni nak masak lomak cili api nismilan campur ngan kentang jela.Kang pelik-pelik laki aku tu bukan makan

Ikan keli ni lak masak lomak cili api gak tapi perah asam limau.Perghh terangkat bontot

Cane aku tak cecepat rembat.Daging tu 1 bungkus RM6.Polystren tu lebar tapak tangan.Yang ikan tu plak RM5.50 tuk 2 ekor.Ikan lak takde kecik sangat.Tak sabau lak nak masak.

Nanti da masak aku share eh..Resepi jela pun