ADANI AKIKO SHOP

Agen sah Fame Cosmetics, Melure Perfume dan produk kecantikan Seqy Beauty. Untuk merasai kehebatannya hubungi 018-7746645. Tester disediakan untuk anda sekitar Putrajaya.

Saturday, September 19, 2015

Khas buat sahabat-sahabatku

Hahahaha 
Ok sebelum nak cerita gelak dulu boleh?
Aku teringat zaman muda-mudi dulu.
Takdelah muda-mudi sangat kot time tu.
Tapi aku ni sebenarnya orangnya jenis suka gelak pastu suka ngusik orang.
Hehehe caya tak?
Tapi walaupun aku camtu aku cepat stress..
Tu paling aku menyampah.
Teringat aku kengkawan yang sama-sama sewel dengan aku.
Kerja nak gelak je.
Antara kawan yang boleh gelak sekali sedih sekali adalah mereka ni.

 Sama saiz hahaha pandai aku carik geng

 Yang ni tak sama saiz tapi ada kisah yang sama yang buat kitorang rapat.

Si tudung coklat tu zaman anak dara je tak sama saiz tapi sekarang kalah sikit je dari aku.

Huwarghhh rindunya dengan korang semua.
Rindu nak membongak dengan korang.
Gelak memasing hadoi gamat.
Tapi sekarang masa dah berlalu kita bawak haluan masing-masing.
Tapi buddies takkan terpisah.
Jauh di mata dekat di hati.

Bila tengok benda ni buat aku senyum sendiri terkenangkan zaman muda remaja dulu.
Ditakdirkan aku jumpa diorang ni lepas aku dah kawin.
Tu semua tak menghalang aku untuk berlagak muda.
Tengok muka aku tegang je kan sebab banyak gelak bila duduk dengan diorang ni.

Korang aku doakan persahabatan kita berkekalan.
Semoga sahabat-sahabat aku ni di limpahi rahmat dari-Nya.
Yang mana belum bertemu jodoh mudah-mudahan Allah pasangkan korang dengan teman yang baik-baik.
Yang belum dapat kerja tetap insyallah rezeki korang tak lama je lagi tu nak dapat.
I miss u all