ADANI AKIKO SHOP

Agen sah Fame Cosmetics, Melure Perfume dan produk kecantikan Seqy Beauty. Untuk merasai kehebatannya hubungi 018-7746645. Tester disediakan untuk anda sekitar Putrajaya.

Monday, July 15, 2013

Luluh hati aku pepagi ni

Pepagi ni aku da sesak nafas.Mane tak nye kitten yang aku dok selalu perhati laihkan kalau die nak main ke tengah jalan pagi ni aku nampak da lenyek.Kalau lenyek betul macam yang sebelum ni aku nampak takde la aku sedih sngat camni.Ni aku nampak macam baru lagi kene langgar awal pagi tadi.Aku tadi bawakkan kibbles tuk die.

Ya Allah tak dapat aku nak tahan air mata ni mengalir..

Aku memang tak mampu nak bawak die balik tinggal dengan aku sebelum ni sebab keadaan aku berulang alik pegi keje dengan LRT.Tambah pulak kat rumah sendiri da ada 10 ekor.Aku rasa luar kemampuan aku untuk tambah lagi bilangan diorang.

Semoga roh dia dirahmati....