Tangisan di petang hari..

Sekarang memang musim ujan petang kan?Tapi paling sadis time dekat aku nak balik keje tu la ujan..Slalu tu aku dok redah je..Pernah skali memula da renyai da..aku pun confidentnye la jln lelaju..sekali samapi tengah jalan ujan turun selebat-lebatnya ngan angin penampah perasa..

Sebijik cam aku bile berjalan..Mase sekolah dulu kawan aku siap ejek aku jalan cam penguin..Jahat gilers si fendek tu..



Payung ahkak da la lemah lembut..Skali kena penangan angin abis basah kuyup ahkak..Yang tak basah cume kepala je..Dari kuncupnye ke bawah terus kuncup ke atas menadah..Alang-alang da basah tu aku teruskan jela perjalanan..pastu terus naik LRT..hahaha mendapat lah kan kesejukan..Bape stesen tu siap baju aku sempat la jadik lembap-lembap dari basah kuyup tu..Hahaha..Time ni berguna sangat la lelemaks kt badan ni kan sebagai pemanas..wah gitu

Rini lak memang menggila gak hujan so terpakse la aku stay kejap sementara ujan reda sket..Tak suke okeh sebabnya aku ni seorang yang punctual bile bab balik ni..Hehehe..Agak-agak lagi seminit nak kul 5 tu da siap-siap shut down PC..Cukup je time kite 'ktekk'...Hehe camtu la kan bunyi punch card..

Tak senang ati aku bile balik lambat ni..Owh awan benti la nangis kejap..PLSSS..

Comments

Popular Posts