ADANI AKIKO SHOP

Agen sah Fame Cosmetics, Melure Perfume dan produk kecantikan Seqy Beauty. Untuk merasai kehebatannya hubungi 018-7746645. Tester disediakan untuk anda sekitar Putrajaya.

Wednesday, April 24, 2013

Berkempen tak kene masa!!

Musim pilihanraya ni macam-macam kan cara nak tarik undi..Tapi paling aku hangin malam tadi kul 2.42 am dapat SMS dari 1 parti ni..Time tu kan orang tengah nyenyak tido.Aku ni lak jenis yang mudah terjage kalau bunyi enset sket pun.Aku pun cepat la check kot ade hal penting ke SMS tu.Skalinya bile bukak mesej ni yang kua

"AKUJANJI *** selangor - 7 perkara meliputi 56 janji utk KeamanaN, Kestabilan & Kemakmuran Rakyat/for peace, Stability & Prosperity."

Aku masa tu terus reply
"Nak berkempen pun siang2 la..Time ni org tgh tido!!!!"

Hambik ko.Da la setiap hari dok dapat SMS pasal politik je.Tadi pagi je da 3 dari parti yg sama jugak..Lantak la aku biasa dapat bukak trs delete mane baca pun...

No comments:

Post a Comment