Aku terharu...

Morning uollss...

Korang mesti tak tau lagikan yang aku sekarang da dapat tukar kat HKL pastu tetiap hari aku akan berulang  dari Putrajaya.Pepagi subuh aku kene kejar ERL.ok tu tipu.pepagi aku naik ERL dari Putrajaya pastu tukar LRT kat Bandar Tasik Selatan (BTS) nanti turun kat stesen Titiwangsa.

Kat bawah tangga turun LRT tu de orang jual2 kuih, nasi lemak sume la.Biasanya aku akan singgah beli kat 1 pasangan suami isteri ni.Dorang bisnes naik lori kecik tu.Banyak la choice kuih-muih yang dorang jual.Sedap la pada aku orang pun ramai je datang tambah lak pakcik tu jenis memang ramah memang banyak mulut mesra sangat la..

Tapi tapi tapi hari ni ape yang membuatkan aku bertambah suke rasa hari-hari nak beli kat situ lepas aku nampak tadi dorang bagi kucing makan.Dorang siap sediakan dry food letak dalam bekas bagi makan stray cat.Ya Allah sumpah mase aku nampak tu rase nak nangis pastu nak cakap ngan dorang time kasih sesangat...haha aku memang over ok kalo hal-hal berkait ngan kucing ni.Dalam hati aku berdoa dorang dimurahkan rezeki bisnes dorang tambah maju.

Aku siap tersenyum okeh sepanjang jalan tu walaupun hongeh (orang n9 cakap mengah) ahkak berjalan panjat bukit panjat tangga (5 anak tangga je pun) sampai menangis ketiak ahkak..Ni realiti okeh memang setiap hari aku akan berjalan dalam 1KM dari stesen LRT Titiwangsa tu lalu belakang lorong dengan anjing panjat bukit lintas lak jalan depan HKL yang kalo tak pro bole nangis tepi jalan tu sebab takut nak lintas jalan..Padahal ade je jejantas baru buat tapi pemalas kan..




Comments

Popular Posts