ADANI AKIKO SHOP

Agen sah Fame Cosmetics, Melure Perfume dan produk kecantikan Seqy Beauty. Untuk merasai kehebatannya hubungi 018-7746645. Tester disediakan untuk anda sekitar Putrajaya.

Thursday, July 9, 2015

Fesyen baju melayu alaf baru

Aku suka sangat tengok lelaki yang pakai lengkap baju melayu dengan sampin siap songkok.
Kena lak kalau jenis kain baju melayu tu dari kain cotton aduh cam pahlawan la.
Kemas sangat.
Etika berpakaian dalam government khas untuk lelaki pada hari Jumaat adalah set lengkap baju melayu.

Credit to google
Camni kan ke segak bergaya

Tapi tapi tapi ada jugak orang bingai yang dok konon-konon nak buat kelainan reka fesyen baju melayu kalau ko tengok pun nangis.
Nangis Hang Tuah tengok fesyen baru ni.
Nak tengok rupa cam mana?
Semoga korang tak terkejut beruk tengok fesyen tu semua ye

2 comments: