ADANI AKIKO SHOP

Agen sah Fame Cosmetics, Melure Perfume dan produk kecantikan Seqy Beauty. Untuk merasai kehebatannya hubungi 018-7746645. Tester disediakan untuk anda sekitar Putrajaya.

Tuesday, September 17, 2013

Budak delivery rempit..

Korang perasan tak budak penghantar pizza ke yang sewaktu dengannya tu kalau bawak motor tu macam pelesit..Tah ape yang dikejarkan tah..Kalau mase hantar tu pecut aku paham la jugak..Ini da kosong tong pun kemain laju die bawak..Dik oii takut akak tengok.Laki den cakap semalam nyaris sorang budak yang nak delivery pizza tergolek sebab langgar lampu merah.Kalau ye pun ikut la peraturan.Ini sesedap die je kan?Aku yang dok tingkat 7 ni pun boleh dengar enjun motor diorang tu macam nak terbarai.Sayangilah nyawa anda..Ok tu je..

1 comment:

  1. beb, tepung utk roti sosej tu, aku guna tepung goreng pisang adabi tu je..hehehe

    ReplyDelete