Bersihkan muka dengan berus gigi korang..

Eh hai..
Cam tak bersalah je kan?Haha sorry semua sebab lame da tak update.Takde mende nak citenye pun..Ok lah untuk membangkitkan semangat semula meh nak sahre tips kulit sihat dan bersih,

Korang biase wat cane tuk kasik kulit tu lembut?Biasa memang kite akan apply scrub la kan..Haa kali ni cer korang pakai berus jamban gigi yang da tak gune lagi tu.Gunalah yang soft to medium.Jangan lak amik yang hard kang mula lah memasing nak cakap aku bagi ajaran sesat.Muke korang calar balar ala-ala gangster jangan salahkan ahkak ok.So akak advice lagi sekali guna yang SOFT or MEDIUM.


Ini pun boleh..Jangan rembat anak korang punye lak eh..

Sekarang apa yang korang perlu wat adalah apply pencuci tandas muka kat muka korang yang dicintai sayangi itu.Pastu capai la berus gigi  tadi then terus la gosok berus kat muke korang.Gosok membulat ye..Nescaya dengan sekali je korang boleh nampak hasilnye..Kulit makin lembut dan black & white head pun hilang..Paling senang kalau guna berus guna bateri tu.Alah ape ke benda name die tah malas nak pikir sebab nak taip entry laju-laju.

Tak tau cara nah tengok ni.

Semoga tips ni berguna tuk korang.Aku siap gosok kat celah ketiak & leher sekali..Haha..

Psstt aku sekarang guna sabun Marine Essence Hai-O tau.Nak try meh la sekarang aku buat promotion.RM100 ke bawah aku bagi 5% diskaun.Kalau beli RM 100 ke atas dapat 10% diskaun.1 kotak/3bar RM105 kalau nak try boleh amik 1 bar dulu RM35..Belum diskaun lagi eh.


Comments

  1. nnt den torai! aku penah dgr pasal berus muka pkai berus gg nih! jadi eh ?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts