Samseng jalanan

Rasa nak share sket pasal semalam.Semalam kan ari Ahad pastu baru gaji lak tu.So ke Paradigm Mall le aku ngan Nas.Lama gak kat sane dari 12 lebih sampai kul 4.30 baru kitorang gerak balik.

Kitorang lalu LDP je paling senang nak ke situ.Balik tu masa ngah Q kat tol PJ Selatan boleh lak de 1 kereta Putra kuning nak mencilok masuk.Aku lak semalam tah pasal rasa sakit hati die wat camtu so aku tak bagi chance la kat die kan.Kereta depan gerak aku pun gerak kasik rapat ngan kereta depan.Yang Putra vangang nak mam tu pun sibuk gak lagi nak masuk.Pastu sekali die bengang die turunkan la cermin kat seat seblah driver tu.Sekali rupenya K****g ok..Muke da cam samseng jalanraya.Die suruh la aku jalan.Aku lak da malas nak layan bagi la isyarat suruh die jalan.Die tak nak jalan gak nak suruh aku jalan.Ok fine aku pun lepaskan clutch tekan minyak sket gerak.B***** t tu bole tekan minyak terus masuk Q.Aku mase tu memang da berangin terus keluar perkataan B***..Nasib la mase tu aku sempat tekan brek.Kalo tak da lame berlanggar dengan die.Rasa lagi haru bergaduh ngan bangsa tu.Silap-silap die paggil geng die.Nas kat sebelah da terdiam je..Dalam hati terus menyumpah biar die accident mati je..Ni ngah taip entry ni pun rasa menggigil marahkan bangsat tu..Rasa kalau aku ade pistol lame da aku tembak die..Hehe geram gile..Ok sekian

Sorry sume sebab ade perkataan yang tak sepatutnya..Geram sangat!!!!

Comments

Popular Posts