Aku nak carik jodoh...

Hehehe suspen tak tajuk entri rini?ngeh ngeh ngeh jangan salah paham okeh...tadi mak aku call die cakap adik aku yang bawah aku tu bagitau kat mak aku lebih kurang camni la..."kalo ade sesape yang mak berkenan kenalkan la kat abang..."Mak aku ni pun tepon la aku bagitau hasrat adik aku tu...kalo kat tempat aku keje ni ade nurse-nurse yang muda dari die 2-3 tahun yang berkenan kat mate aku ni bole la kenal-kenalkan...Aishh zaman camni pun ade lagi jodoh mak carikkan...actually adik aku ni sebelum ni penah la bape kali couple tapi sumenye tak menjadi...

Ciri-ciri adik aku ni :-
  • Umur 24 tahun
  • Keje kuli kat TV3...
  • Ade motor je sebijik
  • Tinggi 170++ berat 60kg
  • Kulit biase-biase aje...
  • Sopan-santun
  • Sukakan budak-budak
  • Selalu tolong aku bab kewangan
  • Lain-lain kene kenal dulu ngan tuan punye badan ler...
Orangnye yang dok sebelah aku tu...



Comments

Post a Comment

Popular Posts