ADANI AKIKO SHOP

Agen sah Fame Cosmetics, Melure Perfume dan produk kecantikan Seqy Beauty. Untuk merasai kehebatannya hubungi 018-7746645. Tester disediakan untuk anda sekitar Putrajaya.

Sunday, January 29, 2012

Duit syiling baru pun ade????

Aritu la mase g beli roti kat Melaka Sentral dak cashier tu pulangkan duit kat aku...aku ni siap la nak pulangkan duit syiling 20 sen baru tu kat dak tu balik...

aku:dik ni duit singapore kot...

cashier:xde la kak tu duit syiling baru...

aku:wat muka peliksss(sebenornye nak cover sebab xtau hal dalam negara sendiri)

hahaha padan muke ko...asal berite je tukar channel...sok kabau jarang nak beli...hikhik

pasni da tak gayat tengok duit baru...

2 comments:

  1. syiling baru agak ringan dan kecik je nengok..macam duit tipu pun hade

    ReplyDelete
  2. hahaha...frankly speaking la kan. zie tak berapa suka lh dgn duit syiling baru. tak brapa lawa. cam duit yg takde nilai je.

    yg lama whole lot better. kenapa ek kerajaan nk tukar duit syiling camtu. cam malu ler plak nk kasi tourist tgk. hehe

    ReplyDelete