gemuk vs kurus

Soklan yang biase da aku dengar orang tanye kat aku?
tak nak kurus ker?
try la produk ni produk tu...
aku biasenye memang akan tanye die balik ngan soalan-soalan yang kengkonon minat la...
tp last aku akan jawab takpe lah kak saye tak minat la...mahal sangat...
tadi pun same gak mase aku ngah cuci muke pas tido rehat lame tadi-maklum le gov-...
yang tanye tu pun bekas pegawai kt sini gak...
memule die tanye tak nak kurus ker?
aku terkejut gak tetibe die tanye camtu...dalam ati aku cakap 'aik gemuk sangat ke aku nih?'
tapi aku jawab gak la ngan penuh kesopanan...
aku- nak la kak tapi kenape?
die- akak skarg tengah makan de bella
aku-tak nak la kak saye tak nak makan ubat-ubat nih...nak wat naturally je (cheh tak penahnye jadik)
die-eh tu pun ubat2 la die fiber minum jer...
aku-owh yeke
conversation and

tp dulu aku pun penah la cube produk Biodex..tu pun sebab ngah usaha nak preg..
tp aku ni biase la bak kate mimy 'hot hot chic shit' minum baru 3 paket da mule skip pastu mmg beli ingat baru minum la...pastu mkn pun langsung tak control...
tapi produk tu mahal seyh...klo plan nak preg kene amik set...tapi sebab rege cekik darah aku amik supreme diet perisa coklat(rm90 sekotak - 30 paket) ngan d-toxy (rm88 - 15 paket)...tu pun masih de baki...d-toxy tu aku siap beli 2 kotak terus...gile tamak aku tp sekotak lg tak bukak pun lagi...

Comments

Popular Posts