Hospital Tuanku Jaafar (HTJ)

Esok aku ada appointment kali kedua dekat Hospital Tuanku Jaafar (HTJ).
Aku direfer ke Klinik Pakar O&G.

Semuanya bermula masa aku bleeding mengandung adik Akiko aritu.
Mesti ramai tak tau aku sempat 10 minggu je mengandung then bleeding pastu gugur sendiri.
Ok pasal tu nanti ada masa aku cerita.

Kita cerita pasal kes aku sampai kena buka file kat O&G sana.
Dr Pakar kat sana ada amik sample masa dia check aku bleeding aritu.
Sample hantar dekat lab.
Dalam sebulan lepas aku admitted HTJ tetiba dapat call dari staff nurse.
Rasanya masa tu pertengahan bulan Mei.

"Saya Sister A nak inform sample yang kita ambil hantar ke lab aritu result dia abnormal.
So kami nak minta puan datang Klinik Pakar O&G untuk penerangan dan prosedur seterusnya.
Saya bukanlah nak menakut-nakutkan Puan.
Tapi kalau puan tak beri kerjasama berkemungkinan besar lagi 5-10 tahun akan datang puan dah dijangkiti kanser pangkal rahim."

Aku dah rasa terganggu la masa tu sama macam perasaan aku sekarang bila aku call diorang sebab aritu da janji dengan aku kalau result negatif diorang call.
Malangnya tidak.

So pergi la aku ke Klinik Pakar O&G HTJ 2 Jun aritu.

Nanti sambung lagi k...


#agenseqybeautyputrajaya
#dsfamemattelipcream
#kopimakdara
#perkhidmatandeliveryputrajaya

Comments

  1. patut la lama nau ko menghilang ye dik...mudah mudahan ko terhindar dari sebarang penyakit...doa byk2 pada Allah...mudah mudahan di permudahkan segalanya...

    ReplyDelete
  2. nanti sambung cerita kak. nak tahu sebab kot sama situasinye .huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts