Selamat Hari Raya

Assalammualaikum 

Selamat Hari Raya Aidilfitri Mulia
Ampun maaf dipinta

Cak!!!Cak!!!

Hidup lagi ko Intan ingatkan da mampos...hahaha (maap le kite ni oghang Melake..jadiknya ayat tu kasau sikit bunyiknye)

Aku ada je menjengah-jengah rumah kedua aku ni ha.
Cumanya jarang nak meninggalkan jejak buat tatapan semua.
Eceh macam ler ghamai benau yang dok baca blog ko nih..

Amacam raya korang?
Aku tahun ni beraya Melaka.
Cam biase ler.
Nak balik kampung cik abang bukan ada sape pun tapi aku perasan dia cam touching asyik-asyik balik kampung aku je..
Abis tu kalau aku balik kampung dia pun kang tumpang rumah abang dia.
Pastu beraya dengan family abang dia jek.
Abis abis pun beraya rumah kengkawan dia je..
Itu pun kalau dihangkutnya anak bini kalau tidak...korang sambung ler

Meh nak belanja gambau ghaye aku sikit

Cam candid lak gambau ni..

Masih bertiga

Dia ni sekarang amik gambau mesti nak tutp mata

My mum & adik bongsu

Ghaye ke-2 nak mula merayap

Konon ghaye kat Scotland werkkk

Cucu2 dan nenek

Kelakar budak berdua ni bila bejumpa.Sesama rajin menyakat.

Itulah saja cerita raya aku.


Promo produk SEQY BEAUTY!!!


Khas untuk pembaca blog aku ni yang nak membeli atau baru nak mencuba produk Seqy Beauty ni contact 0187746645

untuk pembelian RM100 dan ke atas ada free gift untuk korang!!!

COD Putrajaya/BB Dengkil/McD BB Bangi/Hospital Serdang

ig:intandayani
page FB:Seqy Beauty Putrajaya


Comments

Popular Posts