Tupperware pertamaku

Salam Ramadhan yang ke 8.
Arini nak cerita pasal Tupperware bukan tipuware ye.
Rasa-rasa zaman la ni ada lagi ke wanita-wanita yang tak berminat nak jadi Tupperware collector?
Jawapannya ye ada dan orang itu adalah aku..
Hahaha apsal aku tak minat?
Sebab harga dia yang mahal.
Ye aku tau akan ada yang cakap worth it dengan kualiti dia.
Pada aku asal aku letak makanan tak tumpah tak lemau kira ok la.
Tapi tak bermakna aku ni menolak terus produk Tupperware ni.
Bile ada promosi yang gila murah aku beli gak contoh cam bekas sup ni beli dengan kawan aku harga ahli.

Percayalah bahawasanya inilah Tupperware pertama yang aku pernah beli.

Cane aku boleh terbeli sebab aku nak guna untuk letak makanan Akiko untuk hantar kat rumah pengasuh.
Pengasuh Akiko pun gile Tupperware.

Beli masa kempen ni May 2015

Dalam katalog harga RM41 guna membercard dapat harga RM30.75

Sekian #kipidap






Comments

  1. sama la dgn akak pikir 100x dulu kalau nak beli tupperware ...kaler dia tu yg menarik hatikan...ada gak akak beli seketul dua tapi selalunye akak dapat percuma bila tempat keje somi akak kasi sebagai hadiah...seronok la akak....hihihi

    ReplyDelete
  2. dalam bab ni saya masih tak berjiwa mak mak hahaha.. selalu beli jer kat DIY kalau nak guna. tak kisah la apa brand.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts