Makan kat Black Canyon

Ni kejadian sebelum puasa aritu..
Tak silap aku 28 May ritu kot.
Aku ingat sebabnya aku half day aritu bawak Akiko checkup 10 bulan..
Aishhh cepatnya masa berlalu sekejap je Akiko nak setahun dah bulan depan.

Ok ni bukan nak cite pasal makcik tu.
Aku nak share Nas bawak kitorang makan luar aritu..
Kalau pakcik tu yang ajak makan luar kita wajiblah tak menolak.
Dia suruh aku decide nak makan mana.
Selalunya kitorang akan pilih makan nasi arab pilihan kitorang dekat Presint 15 tu.
Mr Kabab & Briyani..
Tapi sebab kitorang baru sangat makan nasi arab 3 hari sebelum tu so keinginan tu takde.
So aku decide jom kita makan western.
Makanya tempat yang kitorang tuju haruslah tempat yang paling dekat dengan rumah..
Ke Black Canyon Alamanda jela kita.

Kitorang memang jarang sangat-sangat makan dekat restoran biasanya kat food court je tak pun beli makanan pasar malam saja.
Takdelah gayat sangat pun bila dapat makan kat Black Canyon ni.
Sebenarnya aku pilih BC sebab ingatkan diorang ada serve mashed potato untuk aku suapkan Akiko.
Malangnya bila tengok menu tak ada mashed potato.
Sebab dah masuk so kita makan la apa yang ada.

Aku order lamb chop..
Portion dia adalah besar ye so aku recommend makanlah share berdua.
Tapi aritu aku makan sorang je sebab Nas bukan pemakan kambing.

2 keping lamb dengan black pepper sauce French fries dengan salad..salad tu sedap

Nas makan pineapple fried rice..

Air Nas green tea kot

Air aku milkshake cookies kot..lupa la dah dekat sebulan peram cite nikan?

Pas air sampai tu tetiba datang mushroom soup.
Eh rasanya aku tak order pun.
Tapi telan gak. Sedap creamy aku suapkan Akiko makan tu je memandangkan tak terlalu masin.



So ni total bil makan-makan kami aritu






Comments

  1. sedapnye nampak lamb chop tu dik....nangis guling2 la camni....hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts