Expose mistik


Cerita yang aku nak story arini takde lah scary sangat sebenarnya.
Experience ni berlaku dekat ofis aku baru je jap tadi dekat surau.
Aku antara sedar dengan tak je bunyi macam kayu sebesar betis yang dilepaskan ke lantai bersimen betul kat floor atas kau.
Aku memang buat tak endah je pun dengan bunyi tu sebab aku pikir ada contractor tengah repair apa-apa la kan.
Sampaikan ada sorang makcik tu tegur "apa la yang dibuatnya tu kelempung kelempung bunyinya?"
Aku masa tu baru nak mulakan solat.
So sepanjang masa aku solat sampai da simpan telekung sejadah masa ada bunyi tu.
Bunyi yang sama langsung takde beza lantunan yang sama.
Kebetulan pulak surau ni bawah floor aku je.
Aku 3rd floor surau 2nd floor.
Aku naik tu siap pegi tengok ada ke contractor tengah buat kerja..
Memang takde ok

Comments

Popular Posts