Saya kembali

Uishh lamenye tak mengepost kat sini..hehe takde cite la nak share.Pasal raya daku pun tahun ni segan nak cite.Huhu..

Alhamdulillah rezeki Syawal ni  murah.Ade kengkawan yang order VCO Catalyst..VCO(virgin coconut oil) ni memang paling laris antara produk catalyst yang lain.Harga pun tak mahal.Cume RM39.90 tuk 60 kapsul.So tahan tuk sebulan.Tuk pengetahuan sume aku agen produk Catalyst.So kalau ade yang berminat nak cube bole order dengan aku.

So far aku amalkan rasa lesu tu berkurang la.Kalau tak time ni da menguap sakan da.Padahal baru kul 9 lebih.Paling best period yang terganggu pun back to normal.Dulu masa period tak teratur tu tak yah cakp la.Mood nak hangin 1 badan je.Huhu




Sesuai untuk semua golongan termasuk bayi dan warga emas
Khasiat:
-Rendah kandungan kalori
-Membantu meningkatkan kadar metabolisma badan seterusnya membantu menurunkan berat badan
-Sapuan luar membantu mengurangkan garis halus serta tompokan hitam
-Meningkatkan daya tahan tubuh dari penyakit kanser payudara ,kolon & rahim 
-Sesuai bagi pesakit diabetes kerana ia membantu mengawal glukosa dalam darah
-Membantu meningkatkan penyerapan kalsium yang bagus untuk gigi dan tulang
-Mencegah risiko skit jantung dan menurunkan tekanan darah tinggi
-Sesuai untuk mereka yang mengalami gangguan kitaran haid & menopaus
-Mengurangkan masalah dengkur & saluran pernafasan tersumbat
-Melawaskan pembuangan air kecil & besar
-Membantu mengurangkan kelemumur
-Membantu menambahkan susu badan(sesuai untuk ibu mengandung & menyusukan)
-Membantu mengurangkan kesan ruam pada bayi(sapuan)
-Mengurangkan masalah kulit muka berminyak 
-Menyuburkan rambut


So kalau ade yang berminat nak try tu boleh la contact aku kat 
SMS/Call:0193049267
Wassup/SMS/Call:0187746645(tapi sementara ni jgn contact no ni sbb fon aku g anta repair)


Comments

Popular Posts