ADANI AKIKO SHOP

Agen sah Fame Cosmetics, Melure Perfume dan produk kecantikan Seqy Beauty. Untuk merasai kehebatannya hubungi 018-7746645. Tester disediakan untuk anda sekitar Putrajaya.

Monday, July 15, 2013

Luluh hati aku pepagi ni

Pepagi ni aku da sesak nafas.Mane tak nye kitten yang aku dok selalu perhati laihkan kalau die nak main ke tengah jalan pagi ni aku nampak da lenyek.Kalau lenyek betul macam yang sebelum ni aku nampak takde la aku sedih sngat camni.Ni aku nampak macam baru lagi kene langgar awal pagi tadi.Aku tadi bawakkan kibbles tuk die.

Ya Allah tak dapat aku nak tahan air mata ni mengalir..

Aku memang tak mampu nak bawak die balik tinggal dengan aku sebelum ni sebab keadaan aku berulang alik pegi keje dengan LRT.Tambah pulak kat rumah sendiri da ada 10 ekor.Aku rasa luar kemampuan aku untuk tambah lagi bilangan diorang.

Semoga roh dia dirahmati....

7 comments:

  1. ko nih sama ngan adik aku, pecinta kucing..
    sabar je..dia mati2 terus masuk syurga..
    cuma dia mati tragis sikit..
    kucing kesayangan adik aku kena lenyek depan umah..adik aku saksi kejadiaan. terus lembik lutut dia tak leh lari, aku tgh tulis nih pon begenang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedih lagi ni pun sbb tak boleh terima cara kematian die..istighfar byk2 baru tenang sket

      Delete
  2. sian kucing tu
    dh xde rezeki kot intan nak bela dia
    xpelah mn tau ada kucing lain kut2 nti
    bw lah pulang leh lepak ngan kucing2 kat umah intan tu nti
    jgn sedih2 tau

    ReplyDelete
  3. sedihnya walaupun i takut kucing tapi sedihla kalau kucing mati depan mati ke apa. husband i syg kucing dia nak bela kucing kt rumah tp i tak kasik sbb takut huhu

    ReplyDelete
  4. biasalah tu...tak semua orang boleh tengok kucing mati. tapi kalau kucing kena gelek hidup2 depan mata kita ..kompom mimpi buruk tu...itu lah saya

    ReplyDelete
  5. Kucing sy dok curi2 kuar tima sy bukak pintu pun dah takut..ni kan lg kne langgar..kdg2 rase mcm layan anak dok melayan kucing nih..sabar la yer..

    ReplyDelete