Da senang sikit





Suke sebab semalam dadapat card reader baru..Pasni kalau malas gak hupdet blog tak tau ler nak cakap..Gigih ke Pertama Complex mencari benda ni rehat tengahari semalam..Menangis ketiak panas terik.KL ni memang kalau panas terik tu rasa nak melenging je..Korang paham ke maksud MELENGING tu ape?Yang aku tau la maksud die separuh bogel kot.hehe kalau aku wat bebetul la mau pitam orang tengok..haha.Aku ni kalau tengok panas je malas aku nak keluar kalau takde hal penting..Berpeluh melengas aku rimas nanti mula la mood ke laut.

Da ade card drader ni senag la sket aku nak wat entry bergambar.Cume masalah sket aku tak boleh nak upload gambar terus masuk blog.Kene download dulu kat dalam lappy ni baru la boleh nak upload dalam blog.Leceh kemain.Aku pun tak tau pasal.Maybe de setting yang da terusik kot.Huhu

Comments

Popular Posts