Mental...

Tadi pas lunch g melawat someone kat HKL ni.Ajak la skali akauntan aku Pn Nor.Kebetulan kitorang aku la memang readers blog die.Actually memang tak tau pun die wad mana.Tapi dah memang aku keje sini so amik chance ni la g melawat atas pasport staf sini.Hehe yela datang pun tadi memang bukan time melawat.

Tapi yang nak citekn kat sini adalah pasal benda lain.Takde nak amik port sangat tapi rasa cam dimalukan jugak la.Masa naik lif tu aku ngan Pn Nor ni paling last dapat masuk & memang penuh.Lif masa tu memang penuh la.Sebelum tu ade couple ni masuk dulu.Awek die ni ketegori lawo la jugekk.Badan slim pakai bulu mata pelsu ala2 Cik Ta.Berbaju yang bergerak sket bole terserlah perut.Nasib la perut ko tu flat dik oii..Kalo tak da sama cam aci yang pakai sari tu.Gagaga..Balak die tu plak ala-ala je..

Korang tau la kan fizikal aku cane.Pn Nor lak jenis besar & tinggi..Masuk tu lif tu cam lambat nak tutup.Biasa la kan lif hospital memang lambat nak tutup.Tapi mamat ni boleh lak sound 'Apsal tak tutup ni berat sangat ke?'Time tu aku bole nampak ok ngan ekor mata aku die gelak-gelak.Pastu disambut lak oleh sorang Indian ni gelak skali. Hello dik baru dapat awek meletops sket ko da riak eh..Sok da kawin kasik tengok badan ada kembang takda kembang?Puiii

Comments

  1. Klu saya jd awek ala2 cik ta tu... phuii saya bg 3kali..tinggalkn je balak mcm tu...klu saya jwb blk.. 'a'a lambat tutup pintu lif ni berat..berat dosa ^^

    ReplyDelete
  2. Assalam,

    lawak entri ini... balak tu mesti tak ensem kan...

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum intan...nak menunjuk mak we die cantik la tu...:)

    ReplyDelete
  4. amboi mulut dia. eee kalau i dh sound dh

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts