Salam takziah kawanku

Adoii ni la akibatnya kalau jadi orang yang jarang-jarang on9..actullay aku da lama tak bukak fb..skali bukak tadi tengok update status kawan lama aku Margie post lagu Exist Oh Ibu..Aku cam pelik la kan sebab aku kenal ngan Margie ni..Aku pernah tinggal tumpang kat rumah die 1 family dulu..Scroll down wall die baru aku tau yang ibu die Cik Ziah da meninggal minggu lepas 13 Apri 2013..Kawan maafkan aku sebab tak tau..Tapi aku da PM die tadi ucapkan takziah..Aku tak tau ape-ape info lagi pasal ibu die..

  Ni Margie

Margie ni aku kenal sejak form 4 lagi.1sekolah teknik dulu.Siap 1 kelas form 5.Tapi masa tu aku kenal gitu-gitu je.Pasal die ni weng.Aku lak masa tu ala-ala nerd je..haha..Pernah dulu die buli aku.Takde la buli sangat cume die nak mesra ngan aku kot.Die dok belakang aku dalam kelas.Die jatuhkan pen pastu soh aku amik..grrr..geram je masa tu..Terus aku cam anti die..haha.Skali masa daftar ari pertama kat Poli nampak die.Masa tu aku da adoii die ni lagi ke..Pastu terus kitorang rapat..Die memang kawan yang helpful..

Arwah Makcik Ziah

Family Margie ni memang baik sangat pastu sangat la tak kedekut.Aku dok rumah dorang dulu de sebulan kot.Pernah Cik Ziah ni aku tolong die masak pastu aku masak nasi boleh lak aku bukak sket tutup rice cooker tu.Pastu Cik Ziah nampak siap cakap 'Sape plak la yang pandai sangat masak nasi camni'..Masa tu aku da diam je..heheAku segan ngan family Margie ni sebab dorang cam ado-ado..Aku lak orang biase-biase je..Huhu..Walaupun sekejap merasa kenal ngan Cik Ziah tapi banyak kenangan jugak..

Anyway Salam Takziah buat Margie & family..Al-Fatihah buat arawh Cik Ziah

Comments

Popular Posts