Bebudak tiut miut..

Alhamdulillah bila bukak FB tadi ramai kawan n kenalan yang update pic new born masing-masing..Tahniah sume..Cecomel je baby dorang ni..Lets check it out baby dorang

Baby Tina classmate aku dulu masa kat Teknik Jasin.Gegurl tembam gitu..

Baby Sarina kawan masa keje kat Pilah dulu

Baby Sue kawan masa keje MOF dulu.Cam anak cina kan

Ni anak buah bestfriend aku Zue.Die ngah marah berkerut-kerut muka

Aina kenalan aku pegi kursus sesama dulu 

Last baby Siti kenalannaku gak masa sama-sama kursus induksi.


Aishh geram rase plak bile nengok babay orang kan?
Husband time kasih buat kamu sebab tak penah pun bangkitkan soal anak sepanjang 5 tahun kita kawin walaupun ma tau D memang nak sangat ada anak sendiri.Dulu masa ma penah pregnant D happy sangat sampaikan status D kt FB masa tu "finally after 3 years.."..ma memang tau D happy sangat time tu..tapi da tertulis bukan rezeki kita lagi..semoga tahun ni Allah bagi kita peluang untuk jadi parent..Amin

Minggu ni malam kene OT pasalnya aku ngah subur minggu ni..aku ni cycle period samapi 36 hari sekarang ni.Leceh tul nak kira.da la aku memang tak reti bab kire ari subur ni..

Comments

Popular Posts