Makan kat Old Town...



Assalammualaikum

Lamanya la blog ni tak bercerita baru kan?Hehe tuannya ni bukan la malas (tak nak ngaku lagi tu) tapi lappy kat rumah tu agak slow.Sorry la yer..

Kali ni aku nak share experience aku makan kat Old Town White Coffee.aku ngan Nas(hubby) first time gi Paradigm Mall kat Kelana Jaya tu sebab Nas(hubby) nak gi cari sandal Teva.Rayau punya rayau dari 1 kedai ke 1 kedai siap masuk pet shop kat ground floor tak silap perut pun minta diisi.Nas ingat nak makan Mc D or KFC je.Tapi puas gak kitorang mencari tapi tak jumpa.Last aku cadang makan kat OTWC je.Ni first experience kitorang makan kat OTWC.

Bile masuk environment ok selesa pastu waiter pun amik order cepat je.Kitorang memang lapar sangat budget nak makan nasi la.Tunggu pun tak lama tuk sampai.


Aku order 'my spicy chic chop'tu.Nas lak order 'my spicy fish fillet'.Add on wantan soup.

Sampai je makanan memang teruja abis la sebab portion nampak besar.Sekalinya bila nak siat ayam tu yang nampak besornye rupanya telur yang digoreng cane tah.Tu takpelah ok lagi.Bile suap tu nak telan rasa something.Masa tu aku budget dorang ni goreng ayam tu mesti guna minyak yang da bape lame tak tukar tak tau la.Rasa die cam tengik tau.Dah la rasa sos yang memang tak in langsung ngan tekak aku.Aku paksa gakla makan ketepikan telur tu.Tapi rasenye suku je aku makan tekak da mula rasa nak uwekkk...Nas da soh stop makan je masa tu.Tapi aku ni jenis tak suka membazirkan.Tapi Nas punye ok pulak sebab die amik fish filletkan.So kene la ngan sos die yang de rasa masam-masam sket tu.

Tu jela experience aku makan kat OTWC.Rasenya sedap lagi kot nasi 'hayam' yang aku wat sendiri(puji diri sendiri ok).Rasenya pasni takde lagi kot nak masuk situ..

Kalo korang pe lak experience korang ek?(Sorry pic sendiri takde tak bawak camera ritu)

Comments

Popular Posts