Penternak Kolestrol

Aku sekarang ngah jadik penternak kolestrol...Huhu semalam aku g la amik darah kat ETD (emergency trauma department) tuk cek kolestrol sebab dari kamis ritu kepala ni asyik la berdenyut...kua je result terkejut aku tengok bacaan tu 6.4...kalo ikutkan yang normal <5.2...LDL plak 1.4...stress aku memikirkannye...secara automatiknye aku terpakse lupekan makanan penternak kolestrol...huhu takpelah at least aku bole la diet kan camni...

"tompok-tompok kuning pada siku, pergelangan tangan, sudut mata atau di bahagian atas dan bawah kelopak mata. Tompok-tompok ini boleh berada dalam bilangan yang banyak ataupun satu sahaja. Tetapi perlu diingat, bukan semua orang yang mempunyai kandungan kolesterol yang tinggi dalam tubuh menunjukkan tanda-tanda seperti ini. Manakala bagi mereka yang gemuk, perokok atau mempunyai masalah darah tinggi adalah berkemungkinan besar mempunyai kandungan kolesterol yang tinggi dalam tubuh mereka"




Comments

Popular Posts