Mau Balik Jumpa Chenta Hati

Yippee sok da ckp 9  hari aku berjauhan ngan Chenta Hati a.k.a En Suami..Kenape 9 hari sebabnye aku ni keje shift..6 hari pagi or petang pastu 3 malam...pastu baru dapat cuti 3 ari..Macam yang korang tau aku ngan CH sekarang memang PJJ (Pasangan Jarak Jauh) sebab aku baru 7 bulan posting kat Hospital Kuala Pilah..Yang benonye aku da submit borang tukar mintak balik Putrajaya...tp until now belum ade sebarang jawapan dari KKM..hurmm orang lame kate kalo ikut prosedur sangat @ serah bulat-bulat kat dorang tu memang ler lambat...aku da cube carik orang yang nak tukar suke sama suke ngan aku tapi blom ketemuan lagi...Susah weh PJJ ni even kitorang blom ade anak lagi...

Tunggu kepulangan isteri kamu yer sambil nyanyi lagu Aishah Pulanglah...ahaksss

Teramatlah susah PJJ ni...Ape pun aku harapkan ade hikmah semua kehendak Allah ni...

Comments

Popular Posts