ADANI AKIKO SHOP

Agen sah Fame Cosmetics, Melure Perfume dan produk kecantikan Seqy Beauty. Untuk merasai kehebatannya hubungi 018-7746645. Tester disediakan untuk anda sekitar Putrajaya.

Saturday, January 28, 2012

Zinger burger 49 days

Opppss jap2...hehe bukan la maksudnye aku makan zinger burger selama 49 hari berturut-turut...yang sebenaunye aku dok melayan cite korea 49 days sambil ngunyah zinger burger pembelanjaan kak Reka partner aku keje petang ni...hehe bole pulak layan korea sambil makan sambil keje...multitask hokeh...hehe takde la...da koje den dok daftar orang nak masuk wad..klo orang takde mase tu la baru wat keje sampingan nih...

Rakus...sila buka mulut lebar...

Layan gak cite ni

Cite ni pasal sorang pempuan ni die koma pas accident...ade 20 episod..die cume di bagi mase selame 49 hari tuk kumpul 3 titik air mate dari orang-orang yang ikhlas sayangkan die selain dari parents...macam-macam la yang die tempuh sepanjang 49 hari tu..tapi last die mati gak sebab organ dalam perut die pecah...aku nangis gak mase tu..

Seronok ari-ai camni...sok sape lagi nak belanja meh jangan memalu...

2 comments:

  1. feberet ku ever zinger burger ni..terbaekk tak pernah jemu

    ReplyDelete