ADANI AKIKO SHOP

Agen sah Fame Cosmetics, Melure Perfume dan produk kecantikan Seqy Beauty. Untuk merasai kehebatannya hubungi 018-7746645. Tester disediakan untuk anda sekitar Putrajaya.

Monday, January 16, 2012

takde pape yg penting...

Hurmmm malas je rase nak tinggalkan hubby kt rmh ktrg kt Putrajaya.tp aku kne balik Pilah gak sbb nak kais pagi ptg siang malam kt cni utk bersuap-suap nasi sesuap nasi.Tapi rini hubby rajin antakan smpi Semban naik komuter.hehe seronok tak terkire tp bile nak berpisah tu yg sedey.Aku cam biase mmg standby tisu la kan.Hubby siap ckp nak ikut aku balik cni.Huhuhu lagi la aku rase sedey.Tp xpe la minggu depan nk jumpa semula dah.


Biarlah aku cepat-cepat dapat pindah dekat ngn hubby aku.Orang cakap PJJ cam aku ni berisiko.Memang pun...


No comments:

Post a Comment