Kesedapan...

Adehh..tadi pagi projek besar mengemas rumah..Fuhh menangis ketiak mencuci rumah nak menghilangkan bau kucing pas sume kucing2 tu dah dipindahkan...Nak cite sedey sikit..sume kucing aku terpakse aku & en. somi pindahkan dengan alasan rumah kami ade gangguan mahkluk halus pihak berkuasa  quarters tempat kitorang menginap..Biase la da name pun quarters mane bole bele menatang pun kan..huhu tp nak wat cane kitorang rela pakse la pindahkan dorang kat Pusat Jagaan Kucing (PJK) seramai 9 ekor manakala (sila guna perkataan skema ya) 2 ekor lagi nasib de orang yg sudi adopt...Ok berbalik pada cite asal..pas selesai mengemas tadi tu dengan kepenatan & kebasahan ketiak kitorang order Domino's je...aku order on phone je..order tuk 4 org mkn..sbnrnye aku bukan dengar sangat pe menu yang die recommend pasalnye suare die punye la kuat yakni nyaring...pas cakap nak topping ape & die repeat menu pastu harge skali just tunggu lagi setengah jam pizza pun sampai..tapi kan Domino's ni memang bagus ar sebab dorang janji sampai dalam 30 minit maka sampai la dalam mase tu gak..wah bile sampai je memasing kemain tak menyempat...skali aku tengok eh apsal yang 1 ni nipis plak ni?ni yang rase nak marah..tapi skali en somi tarik nak masuk dalam piring peh meleleh cheese..yummyyy tak terkate kesedapan pizza baru ni...korang tak cube ke?jangan tanye mane gambar bukti aku makan bende alah n sebabnye sume da melahap tak sempat nak snap gambar...ampunnn

dasar tamak order set yang ni..amat berbaloi la kan...

 ni la die pizza baru yang aku dok try tu..sedap sehh..topping pun memang aku mintak beef papperoni..

Comments

Post a Comment

Popular Posts