ADANI AKIKO SHOP

Agen sah Fame Cosmetics, Melure Perfume dan produk kecantikan Seqy Beauty. Untuk merasai kehebatannya hubungi 018-7746645. Tester disediakan untuk anda sekitar Putrajaya.

Saturday, April 2, 2011

Bukan diriku

Akademi fantasia da mule kan...Mentor pun da 2 minggu aku rase menerjah kat tv3 tu...tp setakat ni aku belum penah lagi tonton...



Actually aku memang tak brape nak minat ngan rancangan realiti tv berbentuk nyanyian & lakonan nih...pasal ape tu aku pun tak tau ler...Isnin ni dtang opis mesti sume bercerite pasal AF nih..adeh pe la penangan rancangan realiti ni kan...agaknye aku ni tak suke nengok rancangan tu sebab aku memang tak pandai nilai pitching melodi ape sume tuh...hahaha aku tiade pakej music dalam diriku..tp dgr music aku suke la...

tok korang yang suke layan rancangan nih layan la beb...

No comments:

Post a Comment