Jepun punye pasal

Gempak gile tajuk en3 aku rini...
Aku skrg ni tgh dilande satu perasaan yang sukar di describekan ape mende...
sedang aku menuju ke mesin punch card pagi tadi lebih kurang pukul 7.45 pagi aku diperhatikan seseorang yang bergelar makcik yang merangkap CC kt cni...die usha je aku dr jauh atas bawah pastu wat muke menanye kt aku smbil memandang ke kakiku...
bile da dekat die tanye dan terus bercakap tanpe memberi peluang untuk aku mengexplain kat die...chiss bedebah
die:ko ni takde sandal elok sikit ker?pakai la elok sandal elok sikit ni tak seliper Jepun ni gak ko sarung...bagi la imej yang elok sket kite ni keje kerajaan...
aku:xde C senang nk jalan je...
ko bukan tau pasal ape aku pakai si jepun ni..pasalnye aku skang pegi keje turun tagge dr tgkt 7 balik kang aku panjat tagge...da klo aku pakai heels parkinson aku smpi kt tgkt 7 tuh...



siper ni ar aku baru beli kt sg wang kt butik fipper ritu rege rm14.90...mentang ar rege camtu ko pandang rendah je kat si jepun kesayangan aku nih...
yela2 malam nih aku kuakan ar heels aku sok aku pakai tayang depan ko jgn nak pnjm lak nnt...

Sekian...

Comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. wah nmpk cam korang je yg lebih memarahinye pun kan...

    ReplyDelete
  3. sokong!!!!!!!
    paku dulang paku serpih..ngata org ko y lebih weiii....
    adoooyyaaaiiii....xpon kak bam kne cr cper y same ngan dia..ala² old school g2.....peeelliiiizzzzz...xkuasa nyer pon kan???

    ReplyDelete
  4. mcm mane xmarah nye pn kn...mmbr dia pun kan same memakainya same pun selipar jepun nye pun...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts