ADANI AKIKO SHOP

Agen sah Fame Cosmetics, Melure Perfume dan produk kecantikan Seqy Beauty. Untuk merasai kehebatannya hubungi 018-7746645. Tester disediakan untuk anda sekitar Putrajaya.

Wednesday, January 16, 2013

daging burger bersos susu pekat manis?aikkk

..

Hye korang lame ek aku tak bersiaran...ecewah cam berite terkini hiburan sensasi lak.
aku ni sebenarnye lame da niat nak aktif berblog balik.tapi setiap kali nak mule menaip tu ade je yang tak kene.pic takdela idea lambat datang la tapi yang maha punce sebab lame tak berbelog ni pasal MALAS.hikhik.

ok berbalik pada tajuk kite tu.korang penah ke rase cane rasenye daging burger dimakan bersama-sama dengan susu pekat manis?acu try...korang mesti nak tau kan ape punce tetibe aku bole makan camtu.ngah memikior le tu.paling tak pun mesti korang dok kate da takde sos makan jela daging tu camtukan?hehe sebenonye kome sume tak tau.aku ni semalam pas balik keje kul 9 tu.semalam aku keje 14 jam okeh pasal kene wat double shif.tapi biase da pun kadang 17 jam da keje petang sambung lak malam pastu.

Ishh aku ni banyak lak melalut.nak cite pasal daging burger ngan susu je pun.ok pas mandi tu aku pun g la dapur panaskan non-stick pan tu letak la daging burger 3 keping.1 1/2 je aku makan tuk malam tu.yang lebih bawak tuk sarap kt opis.pas da masak tu aku potong-potong tomato letak skali dalam pinggan.amik la mayo ngan sos cili.housemate aku ni dorang letak sos & mayo tu dalam bekas yang cam kt kedai burger tu.so bile nak makan just picit la kan.aku ni plak ingatkan bekas yang aku amik tu bekas mayo sbb kale botol tu merah nmpk dari lubang picit tu putih je kan.aku pun dengan pantas picit la kat atas daging burger tadi.skali aku tengok apsal lak kale cam susu ni?skali rase betul da susu.nasib la aku letak sket je.da letak tu takkan aku nak buang lak daging tu kan?so aku terus la amik botol mayo yg betul letak sos cili ngap makan.aikk takde pun rase susu tu.cume manis jela.hikhik laponye pasal kan?

So kesimpulannye korang len kali labelkan la eh bekas bahan-bahan kat dapur korang tu supaya tak jadi cam kes aku ni.aku pun pelik gak semalam apsal la plak dorang nak letak dalam botol berpicit tu kan...aishhh kan da jadik resepi baru...pasni de la tew yang nak kenalkan resei tak sengaje aku ni kat burger stall dorang...

1 comment:

  1. Hye....nanti ada masa wawa khatam blog ni...skang singgah jap Utk berkenalan ngn tuan rumah..tengs sudi singgah blog wawa

    ReplyDelete