Sedikit update perjalanan bisnes

Alhamdulillah.

Semalam memang hari rezeki buat aku.
Dari tengahari sampai ke malam rezeki bisnes mencurah-curah.
Bermula dari tengahari COD Fame Matte Lipcream 2 batang.
Balik kerja pun ada yang datang rumah ambil sebatang.
Malam pulak dapat whatsapp dari HQ Melure Perfume yang aku berjaya buat sales 20 botol perfume masa promotion period 20/8-20/9/2016.
So sebagai penghargaan HQ bagi percuma 2 botol perfume.
Alhamdulillah boleh aku buat tester.

Yang lagi surprise buat aku tersenyum time tidur.(tidur dalam iman)
Kawan FB yang tak pernah berjumpa pun tapi selalu bertegur sapa order Fame Matte Lipcream.
Sapu habis semua 7 colour dengan limited edition sekali.
Reaksi aku masa tu menagis okeh.
Ya Allah nikmat apa lagi yang aku dustai.
Semalam baru je restock 20 batang lipstick.

Aku rasa hidup aku sekarang lebih happy dari dulu.
Walaupun income tak sebesar mana tapi sentiasa ada cash flow.
Serious semangat kali ni start bisnes memang berkobar-kobar.
Sentiasa berusaha nak cari ilmu untuk tingkatkan dan luaskan bisnes Adani Akiko Shop aku ni.



Comments

Post a Comment

Popular Posts