Seqybeauty Putrajaya

Assalammualaikum

Arini takde apa nak cerita pun.

Cuma nak buat announcement yang aku sekarang dah berdaftar dengan Seqybeauty HQ sebagai agen sah produk diorang.
So untuk sesiapa yang nak dapatkan produk Seqybeauty yang semakin jadi permintaan ramai ni boleh la contact 0187746645 untuk dapatkan stok anda.

Okeh untuk memperkenalkan barang-barang Seqybeauty ni mai aku nak introduce sikit buat yang baru nak kenal.

Founder Seqybeauty ni adalah blogger SEPET NOH.
Produk Seqybeauty dah pun berada dalam pasaran lebih setahun.
Dah lebih dari 3000++ unit terjual.
Bermula dengan BB Cream kemudian set skincare, slimming lotion dan sekarang ada collagen.
Sesiapa yang perasan Seqybeauty dah mula berkembang dan dah ada iklan dekat radio Best FM dan terbaru iklan di TV9 iklan Seqybeauty (klik untuk lihat).

Okeh jom aku bawak korang berkenalan dengan semua produk keluaran Seqybeauty supaya mudah untuk korang buat pilihan.

Skincare 4 in 1 harga RM130
Cleanser 
Toner 
Serum
Krim Day & Night


BB Cream harga RM55
CODE Fair
CODE Natural
CODE Brown



Sakura mask harga RM80

Pelbagai kegunaan sakura mask ni. Bukan setakat untuk memperbaiki kulit muka malah boleh digunakan pada luka, eczema dan kulit melecet.

Lotion XXS (slimming lotion) harga RM45

Cak testimoni dari aku sendiri
Dulu jerawat kat batang hidung aku tu berkudis.
Memang masa tu da pikir kekal la ni.
Tapi alhamdulillah sejak aku gunakan skincare Seqybeauty ni jerawat tu dah tak berkudis lagi dan parut kehitaman semakin pudar.
Kulit aku pun makin hari makin lembut rasa nak belai selalu je kulit muka tu.
Hahaha ko dah kenapa obses sangat dengan kulit muka sendiri.
Tapi serius aku tak tipu.

She Collagen harga RM85

Ni lagi testimoni dari aku sendiri.Makin cerahkan kulit aku.

Ni lak adik kawan ofis aku masa ni dalam sebulan lebih dia pakai Seqybeauty.


Khas untuk korang semua yang membeli dari aku.
Sebarang pembelian bernilai RM100 ke atas berpeluang untuk dapatkan koleksi pin yang cun melecun.
Bukan sebarangan pin yang ada jual kat GM Klang tu ye.

Untuk yang nak mencuba dan nak dapatkan stok yang da kehabisan tu roger-roger aku 0187746645 

Untuk yang duduk Putrajaya, Serdang, BB Bangi, Dnegkil, Cyberjaya, Uniten & Equine tu boleh COD je uols..

Satu lagi nak minta tolong korang like page aku Seqy Beauty Putrajaya reramai k..
Jasamu dikenang



Comments

  1. selamat hari raya buat intan sekeluarga.... maaf zahir dan batin...mesti meriah raya tahun ni kan....org lain muak menu raya tapi lieya jugak takleh move on lagi nie...terbayang2 jek ketupat lodeh rendang semua tu hahaahahah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts