Pemanas enjin

Lega semua gambar untuk diceritakan kat blog selamat aku trasfer ke pc.
Selama ni aku dok ikut jalan berliku-liku untuk transfer gambar siap guna email.
Aku tau boleh je import pic masuk dalam pc guna cable tapi puas aku godek tak jumpa.
Siap la aku godek setting phone ape yang tak kena sangat sampai tak boleh nak transfer pic.
So setelah sekian lamanya aku pun dah berangin baru aku nak search cane nak transfer pic dari iPhone ke windows..
Jangan gelakkan ahkak ye guna iPhone tapi bangang..hahaha
Ghupe-ghupenya selama ni aku pergi touch button don't trust sebab aku risau virus menyeludup masuk kat phone aku nih..
hahahahadoiii la

Benda alah ni akan keluar setiap kali connect cable kat usb port pc.
So setiap kali tu lah aku akan touch don't trust..
Nasib aku tak usik setting tah pape kat phone.
Dah benti gelakkan aku.

Pasni senanglah aku nak memblogkan cerita aku untuk tatapan korang semua 


Apsal boleh ada pic produk Bio-essence di atas?
Saja nak bagitau yang aku sangat-sangat suka kan produk Bio-essence sebagai produk penjagaan muka aku.
Produk yang sangat lembut untuk kegunaan harian aku.
Ok baiii

Comments

  1. hihihihi klaka tau ..
    okeh..tak kata die bangang eh,..
    kita bukan hebak sangat tapi yakin diri tekan 'trust' tuh..hahah

    jemput jenjalan blog kite eh --->> : promosi september khas untuk wanita-wanita cantik gebus

    ReplyDelete
  2. heheh...belajar dari kesilapan..:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts